Як запустити роботу контакт-центру в ЗОЗ

Приклад організаційної структури контакт-центру закладу охорони здоров’я. Підказки експерта, як дібрати персонал із відповідними компетентностями. Поради, як успішно запустити в роботу новий підрозділ і забезпечити його результативність, підвищити конкурентоздатність закладу завдяки контакт-центру

Юлія Кізюн
менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», Київ

Щоб прочитати публікацію, увійдіть у свій акаунт. Якщо не маєте його — зареєструйтеся та отримайте демодоступ