Клієнтський сервіс у закладі охорони здоров’я — невід’ємний складник медичної послуги. Часто пацієнт оцінює отриману медичну допомогу через призму якості сервісу. Тож організація сервісного обслуговування — актуальне завдання в умовах трансформації системи охорони здоров’я, мета якої — пацієнторієнтованість. Розкажемо, як сформувати систему сервісного обслуговування.
Визначте сервісну місію закладу
Насамперед визначте, що саме означає сервіс у вашому закладі. Це визначення може стати частиною загальної місії закладу або існувати окремо як сервісна місія. Коли створюватимете місію закладу, опишіть, який саме унікальний досвід ви б хотіли надавати пацієнтам. Навіть коротка фраза на кшталт «тут ми дбаємо про вас» може стати потужним стимулом для розбудови сервісу.
Створіть стандарт сервісу
Як і в протоколах надання послуг, у системі управління сервісом існують стандарти поведінки працівників у роботі з пацієнтами. Упровадження безкомпромісних стандартів (Nonnegotiable Standards) допоможе ...