Коли директор йде у відпустку, заклад охорони здоров’я не зупиняє роботи: треба готувати звіти, здійснювати розрахунки, виплачувати зарплату, укладати договори — і, відповідно, засвідчувати документи.
Хто може підписувати їх замість директора, слід вирішити завчасно, оформити це документально й погодити з власником. Ми вже підготували для вас зразки. Однак спершу з’ясуємо, чи можна підписувати документи у відпустці та які наслідки це може спричинити.
Чи підписувати документи під час відпустки
Відпустка є формою відпочинку, який гарантує всім працівникам стаття 45 Конституції України.
Відпустку надають працівникам для відновлення працездатності, зміцнення здоров’я, а також для виховання дітей, задоволення власних життєво важливих потреб та інтересів (Закон України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР).
Під час відпустки працівник не виконує роботи, обумовленої трудовим договором. Тому має бути увільнений від повноважень за посадою на цей період. Як-от директор — від підписання до...