Як проаналізувати конкурентів закладу охорони здоров’я

2024
1 квітня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Отримайте максимальну перевагу над конкурентами за допомогою аналізу їхньої діяльності. Із порадами фахівця визначте конкурентів, оберіть критерії та оцініть потенціал для розвитку вашого закладу.

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Аналіз конкурентів — це один із видів маркетингових досліджень. Він допомагає «тримати руку на пульсі», виводити на ринок нові послуги й заклади, оптимізувати ціни та процеси. Окрім того, аналіз конкурентів необхідний, щоб розробити маркетингову стратегію.

Яких конкурентів аналізувати та як здійснювати дослідження для закладів охорони здоров’я, розкажемо у статті.

Визначте конкурентів

Для того щоб постійно відстежувати всіх конкурентів, знадобляться великі фінансові, людські й часові ресурси. Не всі заклади їх мають і не завжди вони виправдані. Аби оптимізувати аналіз, зосередьтеся на своїх найважливіших конкурентах.

Залежно від завдань аналізу та особливостей послуг оберіть критерії, наприклад:

  • однакове місцерозташування;
  • подібність напрямів;
  • схожість цін;
  • масштаб розвитку закладу — одна клініка, мережа в місті, мережа в країні чи за її межами тощо.

Ось як це зробити на практиці. Якщо...

  • Open ChapterЗміст