Нині ефективне управління закладом охорони здоров’я — це виклик для керівника та команди. Медичний бізнес — багатогранна площина бізнес-процесів, які мають працювати злагоджено та ефективно взаємодіяти між собою. Контакт-центр, рецепція, медичний персонал, ресурси (обладнання, лабораторія), IT, фінансовий, юридичний відділи, маркетинг — важливо розуміти, як працює кожна з цих ланок та де є точки зростання.
Розглянемо основні принципи організації роботи закладу охорони здоров’я, типові процеси та можливості для росту.
1. Розробляти стратегію
Насамперед віднайдімо точки диференціації для побудови стратегії здорового менеджменту. Продіагностуйте бізнес-процеси та підбийте підсумки минулого періоду. Так знайдете точки росту та винайдете нові правильні рішення.
Створіть власну карту перемог і досягнень, щоб побачити точку А, яка вказує, де ви зараз, і точку В — куди прагнете дійти. Це допоможе правильно розробити стратегію розвитку.
Стратегування — це постійний процес управління розвитком...
