Організація роботи реєстратури: досвід Білопільського ЦПМД

2024
1 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Напрацювання колег стануть у пригоді, коли упорядковуватимете роботу реєстратури в закладі. Білопільському ЦПМД вдалося зменшити черги до лікарів і розвантажити реєстраторів. Як такого досягти, підкаже головний лікар цього закладу

user icon
Костянтин Рожин
головний лікар Білопільського центру первинної медичної допомоги, керівник стратегічного напрямку Асоціації медичних закладів України, МВА, Білопілля

Перше знайомство відвідувачів із закладом охорони здоров’я первинної ланки починається в реєстратурі. Від роботи реєстратури залежить, чи доведеться пацієнтові годинами очікувати на прийом лікаря, чи перетинатимуться потоки хворих і здорових пацієнтів у залі очікування, чи заважатиме лікарю якісно надати медичну допомогу знервована черга під кабінетом.

У Білопільському центрі первинної медичної допомоги з цими проблемами впоралися за допомогою сучасних підходів. Як саме, розкаже головний лікар Костянтин Рожин.

Як було

Більшість із нас пам’ятає реєстратуру в дореформені часи. Ба більше, в радянському минулому. Велике приміщення відгороджували «барною» стійкою. Над нею до стелі звеличувався прозорий екран з плексигласу. Всередині приміщення — стелажі з картками пацієнтів. Реєстратор формував їх за адресами та/або прізвищами пацієнтів в алфавітному порядку.

Залежно від розміру поліклініки пацієнтів у реєстратурі обслуговували один — два чи більше працівників. Пацієнт приходив, називав пр...

  • Open ChapterЗміст
  • Download materialsМатеріали для скачування