Перше знайомство відвідувачів із закладом охорони здоров’я первинної ланки починається в реєстратурі. Від роботи реєстратури залежить, чи доведеться пацієнтові годинами очікувати на прийом лікаря, чи перетинатимуться потоки хворих і здорових пацієнтів у залі очікування, чи заважатиме лікарю якісно надати медичну допомогу знервована черга під кабінетом.
У Білопільському центрі первинної медичної допомоги з цими проблемами впоралися за допомогою сучасних підходів. Як саме, розкаже головний лікар Костянтин Рожин.
Як було
Більшість із нас пам’ятає реєстратуру в дореформені часи. Ба більше, в радянському минулому. Велике приміщення відгороджували «барною» стійкою. Над нею до стелі звеличувався прозорий екран з плексигласу. Всередині приміщення — стелажі з картками пацієнтів. Реєстратор формував їх за адресами та/або прізвищами пацієнтів в алфавітному порядку.
Залежно від розміру поліклініки пацієнтів у реєстратурі обслуговували один — два чи більше працівників. Пацієнт приходив, називав пр...