Вісім відповідей на запитання про особистий бренд лікаря

2024
1 травня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Як просувати особистий бренд, де знайти на це час і що варто довірити стороннім фахівцям, підкаже з власного досвіду спеціаліст із медичного маркетингу. Із особистим брендом сформуєте фаховий імідж, завоюєте довіру пацієнтів та не загубитеся серед конкурентів

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Особистий бренд лікаря — це його образ як фахівця, експерта та особистості, що відображає цінності, навички й переваги. Сильний особистий бренд здатен підвищити лояльність пацієнтів і як наслідок — прайс на послуги. Утім, багато лікарів нехтують цим інструментом через те, що не розуміють, із чого розпочати та як розвивати власний бренд.

Тож розгляньмо питання, які найчастіше постають під час просування особистого бренду*.

* Відповіді — це виключно суб’єктивна думка автора на основі власного досвіду.

Чи можна обійтися без особистого бренду?

Якщо не лежить душа до публічності — можна. Проте спробуйте подивитися на особистий бренд ширше й не обмежуватися Instagram або TikTok, якщо ці соцмережі вам не імпонують.

Зверніться по допомогу до PR-фахівця, який підкаже інші способи просування. Наприклад, публікації в друкованих виданнях, участь у заходах, радіо- й телеефірах, видання книги тощо. Або ж дослідіть альтернативні способи самостійно: часто медіа шукають лікарів, які можуть безоплатно ...

  • Open ChapterЗміст