Як організувати роботу наглядової ради ЗОЗ

2024
1 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Ознайомтеся з порядком формування наглядової ради закладу охорони здоров’я. Так визначите, чи обов’язково вашому закладу її створювати. З’ясуєте вимоги до її членів та обсяг повноважень. Нагадаємо, КМУ постановою від 06.09.2024 № 1070 оновив вимоги щодо наглядових рад ЗОЗ

user icon
Анжела Абанкіна
експерт з охорони здоров’я Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Дар’я Михайлова
головний редактор Експертус Медзаклад, Київ

Державні та комунальні заклади охорони здоров’я, які надають спеціалізовану медичну допомогу й укладають договори з НСЗУ, зобов’язані створювати наглядові ради. Інші заклади охорони здоров’я мають право створювати наглядові ради за рішенням власника або уповноваженого ним органу. Підстава — постанова КМУ «Про наглядову раду закладу охорони здоров’я» від 21.12.2023 № 1221 (далі — Постанова № 1221).

Вимога про наявність у спеціалізованому закладі охорони здоров’я наглядової ради для укладення договору з НСЗУ почне діяти через шість місяців після припинення або скасування воєнного стану, але не раніше,
ніж завершиться формування спроможної мережі закладів охорони здоров’я відповідних госпітальних округів
(п. 4 Постанови № 1221). Утім, підготуватися варто заздалегідь. Тож розгляньмо порядок утворення та принципи роботи наглядових рад докладно.

Ознайомтеся з нормативним підґрунтям

Постановою № 1221 КМУ затвердив: