Email-маркетинг для ЗОЗ: шість кроків до запуску розсилок

2024
1 серпня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Налагодьте еmail-комунікацію з пацієнтами. Фахівець крок за кроком проведе вас до запуску розсилки. Беріть на озброєння лайфхаки й готові приклади і створите ефективний інструмент, який допоможе підвищити лояльність до бренду, обізнаність про новинки та утримати пацієнтів

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Для того щоб триматися на ринку медичних послуг, заклад охорони здоров’я має постійно комунікувати з цільовою аудиторією. Один зі шляхів комунікації — електронна пошта.

Проте еmail-розсилка — дискусійний інструмент, і в маркетологів часто виникає питання щодо його доцільності. Справді, обирати розсилку як єдиний або пріоритетний напрям просування не варто. А от використовувати додатково й для точкових цілей доволі ефективно.

Як налагодити еmail-маркетинг, розкажемо в статті.

Крок 1. Зберіть електронні адреси

Збирайте електронні адреси наявних і потенційних пацієнтів незалежно від того, плануєте запускати розсилку чи ні. Електронні адреси можуть знадобитися, щоб налаштувати рекламу в соцмережах. Наприклад, у ретаргетингу, коли реклама показується, зокрема, вашим пацієнтам. Або для налаштування LookalikeAudience — аудиторії, що схожа на ваших пацієнтів.

Збирати аудиторію для розсилки можна трьома способами:

Якщо база вже є, але ви не знаєте, чи бажають люди отримувати від вас повідо...

  • Open ChapterЗміст
  • Download materialsМатеріали для скачування