Для того щоб триматися на ринку медичних послуг, заклад охорони здоров’я має постійно комунікувати з цільовою аудиторією. Один зі шляхів комунікації — електронна пошта.
Проте еmail-розсилка — дискусійний інструмент, і в маркетологів часто виникає питання щодо його доцільності. Справді, обирати розсилку як єдиний або пріоритетний напрям просування не варто. А от використовувати додатково й для точкових цілей доволі ефективно.
Як налагодити еmail-маркетинг, розкажемо в статті.
Крок 1. Зберіть електронні адреси
Збирайте електронні адреси наявних і потенційних пацієнтів незалежно від того, плануєте запускати розсилку чи ні. Електронні адреси можуть знадобитися, щоб налаштувати рекламу в соцмережах. Наприклад, у ретаргетингу, коли реклама показується, зокрема, вашим пацієнтам. Або для налаштування LookalikeAudience — аудиторії, що схожа на ваших пацієнтів.
Збирати аудиторію для розсилки можна трьома способами:
Якщо база вже є, але ви не знаєте, чи бажають люди отримувати від вас повідо...