Як налагодити взаємодію з маркетологом для ефективного просування ЗОЗ

2024
1 вересня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Візьміть до уваги типові помилки у взаємодії керівника й працівників ЗОЗ із маркетологами. Побудуйте з ними партнерські відносини. Ефективна комунікація з цими спеціалістами спростить процес просування й виведе заклад на новий рівень розвитку

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Якщо заклад охорони здоров’я не налагодить належної взаємодії з маркетологом чи відділом маркетингу, розвиватися й просувати послуги пацієнтам буде вкрай складно. Тож розберімося в особливостях комунікації керівника та медичного й адміністративного персоналу із фахівцями цієї сфери та навчімося встановлювати ефективне партнерство.

Підберіть фахівця

Маркетолог у медичній сфері — це спеціаліст, який просуває заклад охорони здоров’я загалом, а також медичні послуги, які надає цей заклад, та його працівників. Окрім того, що маркетолог мусить володіти маркетинговими інструментами, бути комунікабельним, креативним, з аналітичним складом розуму, бажано, щоб він мав досвід у медицині й розумівся на її специфіці.

Будьте уважні й уточнюйте деталі, коли на початку співпраці маркетолог:

1. Дає 100% гарантію або одразу називає конкретні цифри. Коли чуєте «ми приведемо вам 1000 клієнтів», одразу уточніть, за який період і яку ціну.

2. Агресивно критикує колег. Коли фахівець аналізує роботу попередн...

  • Open ChapterЗміст