Як організувати сервісне обслуговування в закладі охорони здоров’я: алгоритм

2024
1 вересня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Тримайте алгоритм та практичні поради, з якими легко налагодите клієнтський сервіс у закладі охорони здоров’я. Так підвищите якість медичної допомоги, створите позитивний імідж закладу й отримаєте конкурентну перевагу на ринку медичних послуг

user icon
Юлія Кізюн
менеджер з підбору та адаптації персоналу медичної мережі «Добробут», методист відділу організаційної роботи Центру розвитку медсестринства МОЗ, консультант із доступності та якості медичної допомоги та сервісної комунікації, член ГО «Медичні лідери», Київ

Клієнтський сервіс у закладі охорони здоров’я — невіддільний складник медичної послуги. Часто пацієнт оцінює отриману медичну допомогу через призму якості сервісу. Тож організація сервісного обслуговування — актуальне завдання в умовах трансформації системи охорони здоров’я, мета якої — пацієнторієнтованість. Як сформувати систему сервісного обслуговування, розкажемо у статті.

Крок 1. Визначте сервісну місію закладу

Насамперед визначте, що саме означає сервіс у вашому закладі. Це визначення може стати частиною загальної місії закладу або існувати окремо як сервісна місія. Коли створюватимете місію закладу, опишіть, який саме унікальний досвід ви б хотіли надавати пацієнтам. Навіть коротка фраза на кшталт «тут ми дбаємо про вас» може стати потужним стимулом для розбудови сервісу.

Крок 2. Створіть стандарт сервісу

Як і в протоколах надання послуг, у системі управління сервісом існують стандарти поведінки працівників у роботі з пацієнтами. Упровадження безкомпромісних стандартів (Nonneg...

  • Open ChapterЗміст