Коли пацієнти викликають поліцію, працівники закладу охорони здоров’я можуть розгубитися й не розуміти, як діяти. Підготуймося й розберімо алгоритм дій, щоб не нашкодити собі та вийти із ситуації без репутаційних втрат.
Зрозумійте причини
Найпоширеніша причина виклику поліції — лікар чи адміністрація закладу не виконали забаганок пацієнта. Серед частих претензій — лікар призначив не те лікування, яке бажав пацієнт; пацієнт не так собі уявляв результат медичної послуги, йому відмовили повертати гроші тощо.
Насамперед усвідомте, що виклик поліції — це спроба натиснути, аби ви виконали забаганки, навіть коли ті нереалістичні. Пацієнт сподівається, що зробите це негайно, бажано ще до приїзду наряду. Тобто дія розрахована на те, щоб залякати та швидко отримати результат.
Така поведінка часто схожа на вередування дитини, якій батьки не придбали іграшку. Вона тупає ніжками, голосно вимагає задовольнити її бажання й не чує пояснень батьків. Пацієнти так само не бажають дослухатися до аргу...