Репутація ЗОЗ у соцмережах: як ефективно реагувати на відгуки

Липень 2025
1 липня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Навчіться управляти репутацією зак­ладу, відповідати на критику та використовувати її на свою користь. У цьому допоможуть поради стратегічного маркетолога, аналіз прикладів із практики та алгоритм роботи з негативними відгуками. В умовах вільного доступу до інтернету існує високий ризик репутаційних втрат, якщо ігнорувати відгуки пацієнтів

user icon
Вікторія Обідовська
партнер DSConsult, експерт зі стоматологічного маркетингу, Київ

Сьогодні інтернет-простір чи не найбільший майданчик для побудови репутації будь-якої компанії. Заклади охорони здоров’я усіх форм власності не виняток. Переконайтеся самі:

  • інтернет доступний більшості людей, отже, це величезна аудиторія користувачів, яка може в будь-який момент написати все, що забажає;
  • користувачі інтернету ­можуть легко знайти інформацію про зак­лад охорони здоров’я, відгуки, рейтинги, скарги, досвід інших пацієнтів, історії тощо;
  • вільний доступ до інформації в інтернеті надає можливості зак­ладам охорони здоров’я будувати власний бренд, транслювати свої цінності за допомогою доступних інструментів — соцмереж, інфлюенсерів, новинних порталів, інтернет-ЗМІ, довідників тощо.

Якщо ви досі вважали, що репутація важлива лише для приватних зак­ладів, бо їм потрібно приваблювати платоспроможних пацієнтів, це хибне уявлення. Репутація потрібна всім.

Її можна формувати свідомо: зак­ладати для цього потрібні сенси в бренд. Або ж вона виникає стихійно. У цьому разі — не завж...

  • Open ChapterЗміст