Як створити продуктивне робоче середовище в ЗОЗ: роль керівника в управлінні конфліктами

Грудень 2025
1 грудня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Беріть у роботу ефективні організаційні стратегії — і поліпшите психологічний клімат у колективі та підвищите ефективність роботи персоналу. Практичні поради й покрокові рішення допоможуть налагодити управління конфліктами та створити здорове робоче середовище. Конфлікти в колективі знижують мотивацію працівників та призводять до вигорання

user icon
Катерина Зограб’ян
заступник генерального директора з економічних питань ДУ «Інститут серця МОЗ України», Київ

Медичні працівники щодня зазнають значного стресу через відповідальність за життя пацієнтів, складні етичні дилеми та великий обсяг роботи. Конфлікти в такому напруженому середовищі неминучі.

Розглянемо стратегії, що покликані формувати сприятливу атмосферу в медичних колективах та підвищувати задоволеність медиків роботою.

Окресліть роль працівників у створенні психологічного комфорту

Медичні працівники можуть самостійно підтримувати власне психологічне та фізичне здоров’я. Індивідуальна стратегія передбачає три напрями.

1. Навички управління стресом та емоціями. Медичним працівникам корисно регулярно практикувати такі техніки, як дихальна або прогресивна м’язова релаксація, медитація. Це допоможе розпізнавати та контролювати свої емоції, знизити рівень стресу та тривоги, покращить сон і загальне самопочуття.

2. Здоровий спосіб життя. Правильне харчування, регулярна фізична активність та достатній сон — основа фізичного та психологічного здоров’я людини. Медичним працівникам особливо важли...

  • Open ChapterЗміст