Принципи Business Model Canvas для запуску нових послуг

Організація роботи
13 травня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Віктор Ткач
директор Рівненської обласної клінічної лікарні імені Юрія Семенюка, Рівне
user icon
Руслан Костюкевич
заступник директора з економічних питань КП «РОКЛ ім. Ю. Семенюка»

Відповідно до підходу Business Model Canvas (BMC) бізнес можна розділити на два складники:

  • цінність — те, що бачить клієнт: ціннісна пропозиція, канал продажу, спосіб просування, ціна;
  • діяльність — те, що ви робите, аби забезпечити все те, що бачить клієнт: ключова діяльність; ресурси, які потрібні, щоб її здійснювати; партнери, яких долучаєте, щоб створити бізнес-цінності; витрати.

Канва бізнес-моделі має дати відповіді на дев’ять блоків запитань.

Формування канви бізнес-моделі за методом Business Model Canvas (BMC)

№ з/п Назва блокуЗапитання
1Ціннісна пропозиція
  • Які цінності пропонуємо клієнтові?
  • Які проблеми клієнта допомагаємо вирішити?
  • Які потреби клієнта задовольняємо?
  • Яку цінність отримує кожен сегмент ринку, якщо придбає нашу послугу?
2Клієнти
  • Для кого створюємо продукт?
  • Які споживачі є найціннішими?
  • Скільки таких споживачів? Чи є можливості масштабувати?
3Взаємодія з клієнтами
  • Які види взаємозв’язку кожен сегмент замовників очікує від організації?
  • Які...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search