Кількість |
Навички кандидата |
Результат |
Чіткість мовлення |
Має приємний голос нормальної дзвінкості й гучності |
|
Не затинається на словах |
| |
Не заповнює пауз між словами звуками «а», «е», «мм» (мямлить) |
| |
Не ковтає слів або їхніх закінчень |
| |
Не гаркавить або шепелявить |
| |
Не має акценту |
| |
Не має діалектних особливостей вимови |
| |
Не розтягує звуків |
| |
Правильність мовлення |
Коректно будує фрази |
|
Правильно наголошує слова |
| |
Не використовує сленгів, діалектизмів |
| |
Комп’ютерна грамотність |
Упевнений користувач ПК, володіє навичками швидкого набору тексту |
|
Комунікативні навички |
Здатний за короткий час встановити контакт із співрозмовником |
|
Орієнтація на якість |
Розуміє значущість результату кожної розмови, прагне бездоганно виконувати роботу |
|
Орієнтація на результат |
Виконує якісно завдання, водночас об’єктивно оцінює свої можливості та діє в межах компетенції посади |
|
Чекліст відповідності кандидата посаді оператора контакт-центру ЗОЗ
...