Які документи потрібні для державної реєстрації транспортного засобу

Фінансово-господарська діяльність
25 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Сергій Крутій
адвокат Адвокатського об’єднання «Смарт Солюшнз»

СИТУАЦІЯ

Підприємство звернулося до Головного сервісного центру МВС (далі — СЦ МВС), щоб оформити договір купівлі-продажу транспортного засобу (далі — ТЗ) та здійснення державної реєстрації автомобіля. Однак у СЦ МВС вимагають надати документи:

  • виписку з ЄДРПОУ;
  • копію статуту;
  • копію ліцензії;
  • документ про призначення керівника;
  • копію свідоцтва платника ПДВ;
  • довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.

Без надання цих документів СЦ МВС не зможе оформити договір купівлі-продажу. А державна реєстрація автомобіля не відбудеться. Чи правомірні вимоги СЦ МВС? Як можна оскаржити його дії?

РІШЕННЯ

Процедуру державної реєстрації/перереєстрації, зняття з обліку ТЗ, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків, встановлюють:

  • Порядок, затверджений постановою КМУ від 07.09.1998 № 1388 (далі — Порядок № 1388);
  • Інструкція про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлен...
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації