Які документи потрібні для державної реєстрації транспортного засобу

Фінансово-господарська діяльність
25 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Сергій Крутій
адвокат Адвокатського об’єднання «Смарт Солюшнз»

СИТУАЦІЯ

Підприємство звернулося до Головного сервісного центру МВС (далі — СЦ МВС), щоб оформити договір купівлі-продажу транспортного засобу (далі — ТЗ) та здійснення державної реєстрації автомобіля. Однак у СЦ МВС вимагають надати документи:

  • виписку з ЄДРПОУ;
  • копію статуту;
  • копію ліцензії;
  • документ про призначення керівника;
  • копію свідоцтва платника ПДВ;
  • довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.

Без надання цих документів СЦ МВС не зможе оформити договір купівлі-продажу. А державна реєстрація автомобіля не відбудеться. Чи правомірні вимоги СЦ МВС? Як можна оскаржити його дії?

РІШЕННЯ

Процедуру державної реєстрації/перереєстрації, зняття з обліку ТЗ, оформлення та видачі реєстраційних документів і номерних знаків, встановлюють:

  • Порядок, затверджений постановою КМУ від 07.09.1998 № 1388 (далі — Порядок № 1388);
  • Інструкція про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлен...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search