Як вести табель обліку використання робочого часу

Управління кадрами
29 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
user icon
Юлія Видиборець
аналітик Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку, Київ

Найулюбленіший «туз у рукаві» інспектора з праці — запитати для перевірки табель обліку використання робочого часу. Досвідчене око одразу побачить хиби.

Консультація допоможе:

  • визначити, кому доцільно доручити табельний облік;
  • адаптувати форму табеля під потреби підприємства;
  • заповнити табель без помилок, навіть якщо працівники працюють за режимом, відмінним від звичайного;
  • правильно обрати позначки для неявок.

Ваш табель буде бездоганним.

Як регламентувати табельний облік

Законодавство не зобов’язує роботодавця затверджувати локальний акт з обліку робочого часу. Якщо такого документа у вас немає, не оштрафують ані кадровика, ані роботодавця. Утім, цей документ — корисний.

Три переваги локального акту з обліку робочого часу:

  1. Можете спростити типову форму табеля П-5 та видалити графи, що не використовуєте в роботі.
  2. Визначите відповідальних за ведення табеля, якщо на підприємстві немає табельника, та строки подання до бухгалтерії для нарахування зарплати. Відповідальна особа вчасно ...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search