Як вести табель обліку використання робочого часу

Управління кадрами
29 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ольга Догадіна
керівник експертної групи Експертус Кадри, Київ
user icon
Юлія Видиборець
юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку, Київ

Найулюбленіший «туз у рукаві» інспектора з праці — запитати для перевірки табель обліку використання робочого часу. Досвідчене око одразу побачить хиби.

Консультація допоможе:

  • визначити, кому доцільно доручити табельний облік;
  • адаптувати форму табеля під потреби підприємства;
  • заповнити табель без помилок, навіть якщо працівники працюють за режимом, відмінним від звичайного;
  • правильно обрати позначки для неявок.

Ваш табель буде бездоганним.

Як регламентувати табельний облік

Законодавство не зобов’язує роботодавця затверджувати локальний акт з обліку робочого часу. Якщо такого документа у вас немає, не оштрафують ані кадровика, ані роботодавця. Утім, цей документ — корисний.

Три переваги локального акту з обліку робочого часу:

  1. Можете спростити типову форму табеля П-5 та видалити графи, що не використовуєте в роботі.
  2. Визначите відповідальних за ведення табеля, якщо на підприємстві немає табельника, та строки подання до бухгалтерії для нарахування зарплати. Відповідальна особа вчасно ...
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації