Як організувати надання телемедичних послуг

Організація медичної допомоги
24 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Вимоги до надавачів телемедичних послуг. Асортимент послуг. Оснащення кабінету телемедицини

user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи «Експертус Головбух» Цифрового видавництва Експертус, Київ

Отримайте інструкції з обліку програмного забезпечення та оснащення кабінету телемедицини. До теорії додамо приклади й проведення. Телемедицина у війну набула значного поширення, адже полегшує доступ до медпослуг, зокрема для маломобільних груп, населення на тимчасово окупованих територіях і в зонах бойових дій.

Телемедицина — комплекс дій, технологій і заходів, що застосовують під час надання медичної допомоги з використанням дистанційного зв’язку у формі обміну електронними повідомленнями (п. 2 Порядку організації медичної допомоги на первинному, вторинному (спеціалізованому), третинному (високоспеціалізованому) рівнях із застосуванням телемедицини, затвердженого наказом МОЗ від 19.10.2015 № 681; далі — Порядок № 681; Наказ № 681).

Зверніть увагу

Консультування пацієнтів через Skype чи Viber переважно не є телемедичними послугами

Перевірте, чи можете бути надавачем

До телемедичної мережі, через яку пацієнти отримують допомогу, належать:

  • заклади охорони здоров’я незалежно в...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search