Статистика свідчить: у закладах охорони здоров’я дедалі частіше виникають конфлікти між пацієнтами та медичним персоналом. Деякі з них вичерпуються доволі швидко, інші ж із часом лише загострюються й доходять до суду. А це значає, що керівнику закладу доведеться мати справу зі слідчими, прокурорами, адвокатами тощо.
Одна з форм співпраці з адвокатами — підготовка відповідей на їхні запити. Здебільшого такі запити містять вимогу надати інформацію, що стосується лікування пацієнта — клієнта адвоката.
У консультації розглянемо лише ті ситуації, у яких адвокат звертається до закладу, аби захистити права та інтереси пацієнтів. Розповімо, чи на всі запити відповідати та як і в якому обсязі надавати інформацію.
Зміст і форма запиту
Адвокати мають право звертатися з адвокатськими запитами до закладів охорони здоров’я, аби надати правову допомогу клієнту. Запит у власних інтересах неправомірний, як і запити з вимогою отримати консультацї профільних спеціалістів чи роз’яснити положення законодав...