У яких випадках приватний медзаклад може відмовитися обслуговувати пацієнта

Приватна медпрактика
27 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

СИТУАЦІЯ

Пацієнтка, яка записувалася на консультацію в приватному медзакладі на 13:00, з’явилася о 13:24. Жінці повідомили, що лікар не встигне її проконсультувати, оскільки на 13:30 записана інша людина. Тож запропонували перенести візит на інший можливий час. Чи порушив заклад права пацієнтки?

РІШЕННЯ

Під час попереднього візиту до медичного центру пацієнтка підписала ознайомлення з договором про надання медичних послуг. У ньому зазначено: якщо пацієнт запізнюється більш ніж на 10 хвилин, центр має право в односторонньому порядку змінити термін надання медичних послуг, перенести або скасувати їх надання, повідомивши про це пацієнта.

Однак пацієнти приватних закладів охорони здоров’я вважають, що оскільки вони платять гроші, заклад перед ними в боргу. При цьому часто посилаються на права споживачів і на те, що їм усі все «повинні». Але забувають чомусь про те, що повинні робити самі.

Якщо пацієнт не виконує обумовлені заздалегідь обов’язки, заклад охорони здоров’я може відмовитися над...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search