СИТУАЦІЯ
Пацієнтка, яка записувалася на консультацію в приватному медзакладі на 13:00, з’явилася о 13:24. Жінці повідомили, що лікар не встигне її проконсультувати, оскільки на 13:30 записана інша людина. Тож запропонували перенести візит на інший можливий час. Чи порушив заклад права пацієнтки?
РІШЕННЯ
Під час попереднього візиту до медичного центру пацієнтка підписала ознайомлення з договором про надання медичних послуг. У ньому зазначено: якщо пацієнт запізнюється більш ніж на 10 хвилин, центр має право в односторонньому порядку змінити термін надання медичних послуг, перенести або скасувати їх надання, повідомивши про це пацієнта.
Однак пацієнти приватних закладів охорони здоров’я вважають, що оскільки вони платять гроші, заклад перед ними в боргу. При цьому часто посилаються на права споживачів і на те, що їм усі все «повинні». Але забувають чомусь про те, що повинні робити самі.
Якщо пацієнт не виконує обумовлені заздалегідь обов’язки, заклад охорони здоров’я може відмовитися над...