Коли пацієнти викликають поліцію, працівники закладу охорони здоров’я можуть розгубитися й не розуміти, як діяти. Підготуймося й розберімо алгоритм дій, щоб не нашкодити собі й вийти із ситуації без репутаційних втрат.
Зрозумійте причини
Найпоширеніша причина виклику поліції — лікар чи адміністрація закладу не виконали забаганок пацієнта. Серед частих претензій — лікар призначив не те лікування, яке бажав пацієнт; пацієнт не так собі уявляв результат медичної послуги, йому відмовили повертати гроші тощо.
Насамперед усвідомте, що виклик поліції — це спроба натиснути, аби ви виконали забаганки, навіть коли ті нереалістичні. Пацієнт сподівається, що зробите це негайно, бажано ще до приїзду наряду. Тобто дія розрахована на те, щоб залякати й швидко отримати результат.
Така поведінка часто схожа на вередування дитини, якій батьки не придбали іграшку. Вона тупає ніжками, голосно вимагає задовольнити її бажання й не чує пояснень батьків. Пацієнти так само не бажають дослухатися до аргументів ...