Як діяти, коли пацієнт викликає поліцію

Медичне право
19 лютого 2025 року
|
1 хвилину Читати

Як заспокоїти пацієнта, який погрожує поліцією, і не нашкодити собі; які повноваження має патруль і що йому повідомити про інцидент; чи надавати поліції медичні документи. Приклад відповіді на скаргу й поради щодо роботи з негативними відгуками

user icon
Олег Юдін
адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, Київ

Коли пацієнти викликають поліцію, працівники закладу охорони здоров’я можуть розгубитися й не розуміти, як діяти. Підготуймося й розберімо алгоритм дій, щоб не нашкодити собі й вийти із ситуації без репутаційних втрат.

Зрозумійте причини

Найпоширеніша причина виклику поліції — лікар чи адміністрація закладу не виконали забаганок пацієнта. Серед частих претензій — лікар призначив не те лікування, яке бажав пацієнт; пацієнт не так собі уявляв результат медичної послуги, йому відмовили повертати гроші тощо.

Насамперед усвідомте, що виклик поліції — це спроба натиснути, аби ви виконали забаганки, навіть коли ті нереалістичні. Пацієнт сподівається, що зробите це негайно, бажано ще до приїзду наряду. Тобто дія розрахована на те, щоб залякати й швидко отримати результат.

Така поведінка часто схожа на вередування дитини, якій батьки не придбали іграшку. Вона тупає ніжками, голосно вимагає задовольнити її бажання й не чує пояснень батьків. Пацієнти так само не бажають дослухатися до аргументів ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search