Як організувати надання якісних телемедичних послуг

Організація медичної допомоги
9 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Рекомендації експерта, як технічно забезпечити надання телемедичних послуг і гарантувати їх якість. Алгоритм упровадження телемедицини, кейси із практики

user icon
Богдан Кізюн
експерт із трансформації технологій охорони здоров’я, Київ

Телемедицина — це порівняно новий підхід до надання медичних послуг. Він дає змогу поліпшити доступність та якість медичної допомоги, особливо в умовах обмеженого доступу до лікарів чи закладів охорони здоров’я. Телемедицина забезпечує пацієнтам безперервний доступ до кваліфікованої допомоги.

Проте успішна реалізація цієї ініціативи потребує планування, підготовки та дотримання законодавчих норм. Розгляньмо ключові аспекти впровадження телемедичних технологій у закладі охорони здоров’я.

Ознайомтеся з концепцією телемедицини

Телемедицина — це надання медичних послуг за допомогою телекомунікаційних технологій. Такий формат підвищує оперативність надання допомоги, особливо в сільській місцевості та важкодоступних районах.

Зверніть увагу

Важлива перевага телемедицини — можливість забезпечити неперервність медичного обслуговування під час пандемій або інших кризових ситуацій, коли особистий візит обмежений

За допомогою телемедицини можна оптимізувати ресурси ЗОЗ: зменшити навантаж...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search