Як упровадити локальні документи в ЗОЗ

Організація медичної допомоги
16 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Алгоритм, який полегшить процес упровадження локальних документів. Зразок наказу, який допоможе заощадити час. Документація — обов’язкова умова правомірної діяльності ЗОЗ

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Локальні документи — це нормативні акти, які розробляють у межах закладу, підприємства, організації. Вони покликані регламентувати й удосконалювати робочі процеси, регулювати трудову діяльність, спонукати працівників дотримувати трудової дисципліни.

Ініціювати видати локальний документ має право керівник закладу або керівник чи працівник структурного підрозділу.

Керівник структурного підрозділу або працівник у доповідній записці мають обґрунтувати, чому потрібен такий документ. Керівник свою згоду на підготовку висловлює в резолюції.

Пройдімо шляхом локального документа від ідеї до втілення, щоб докладніше з’ясувати, як його впровадити.

Розгляньте види локальних документів

Локальні документи поділяються на дві групи:

  • обов’язкові — документи, які в закладі охорони здоров’я зобов’язує упроваджувати законодавство;
  • рекомендовані — документи, які заклад самостійно впроваджує, щоб забезпечити своє належне функціонування, профілактику порушень під час надання медичної допомоги (медичних посл...
  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації