Локальні документи — це нормативні акти, які розробляють у межах закладу, підприємства, організації. Вони покликані регламентувати й удосконалювати робочі процеси, регулювати трудову діяльність, спонукати працівників дотримувати трудової дисципліни.
Ініціювати видати локальний документ має право керівник закладу або керівник чи працівник структурного підрозділу.
Керівник структурного підрозділу або працівник у доповідній записці мають обґрунтувати, чому потрібен такий документ. Керівник свою згоду на підготовку висловлює в резолюції.
Пройдімо шляхом локального документа від ідеї до втілення, щоб докладніше з’ясувати, як його впровадити.
Розгляньте види локальних документів
Локальні документи поділяються на дві групи:
- обов’язкові — документи, які в закладі охорони здоров’я зобов’язує упроваджувати законодавство;
- рекомендовані — документи, які заклад самостійно впроваджує, щоб забезпечити своє належне функціонування, профілактику порушень під час надання медичної допомоги (медичних посл...