Як упровадити локальні документи в ЗОЗ

Організація медичної допомоги
16 липня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Алгоритм, який полегшить процес упровадження локальних документів. Зразок наказу, який допоможе заощадити час. Документація — обов’язкова умова правомірної діяльності ЗОЗ

user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Локальні документи — це нормативні акти, які розробляють у межах закладу, підприємства, організації. Вони покликані регламентувати й удосконалювати робочі процеси, регулювати трудову діяльність, спонукати працівників дотримувати трудової дисципліни.

Ініціювати видати локальний документ має право керівник закладу або керівник чи працівник структурного підрозділу.

Керівник структурного підрозділу або працівник у доповідній записці мають обґрунтувати, чому потрібен такий документ. Керівник свою згоду на підготовку висловлює в резолюції.

Пройдімо шляхом локального документа від ідеї до втілення, щоб докладніше з’ясувати, як його впровадити.

Розгляньте види локальних документів

Локальні документи поділяються на дві групи:

  • обов’язкові — документи, які в закладі охорони здоров’я зобов’язує упроваджувати законодавство;
  • рекомендовані — документи, які заклад самостійно впроваджує, щоб забезпечити своє належне функціонування, профілактику порушень під час надання медичної допомоги (медичних посл...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search