СИТУАЦІЯ
Учасник відкритих торгів на четвертий день після оприлюднення рішення замовника надав через електронний майданчик вимогу/скаргу до замовника про неправомірне, на його думку, відхилення тендерної пропозиції. Протягом п’ятого дня замовник готував відповідь на таку вимогу/скаргу, а на шостий день намагався розмістити її через електронний кабінет, вважаючи, що строк відповіді на таку скаргу три календарних дні. Проте о 0 год 11 хв шостого дня від ЕСЗ надійшло повідомлення про те, що статус процедури автоматично змінився на «завершену». Відповідно, спроби замовника розмістити відповідь не мали успіху. До АМКУ учасник не звертався. Що має зробити замовник у такій ситуації, чи встановлено строк відповіді на скаргу/вимогу учасника до замовника? Чи вважається ненадання відповіді замовником через технічну неможливість розміщення її на майданчику порушенням?
РІШЕННЯ
Замовник зобов’язаний надати відповідь учаснику. А якщо не надав — допустив порушення. Пояснимо докладно.
У разі коли учас...