Як вести особову справу

Управління кадрами
8 квітня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Формування особистої справи. Облік і зберігання

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Особова справа — це сукупність документів про трудову діяльність працівника та його біографічні дані, про освіту, військову службу, сімейний стан, місце проживання, державні нагороди (відзнаки), заохочення тощо.

За основу візьміть два постулати:

1) особові справи в обов’язковому порядку ведуть на працівників певних категорій та працівників-сумісників. На інших працівників — за можливості;

2) особова справа формується в певній послідовності. Законодавство визначає, які документи мають чи можуть бути в особовій справі.

Працівники, на яких ведуть особові справи

Категорії працівників, для яких особові справи ведуть в обов’язковому порядку, визначають за Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженим наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578/5). Перелік № 578/5 — нормативно-правовий акт, що поширюєть...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search