Що визначає якість роботи лікаря і медсестри, окрім кінцевого результату? І що робити керівнику, аби працівники його закладу надавали якісну медичну допомогу? Нумо шукати рішення разом!
П’ять таємниць професіоналізму лікаря
Незалежно від спеціалізації, кожен лікар може вдосконалити свій професіоналізм, а ви як керівник можете допомогти йому. Як саме?
1. Спілкування з пацієнтами
Одне з головних правил професійної досконалості — адекватне етичне спілкування лікаря з пацієнтом. Лікар має коротко познайомитися з пацієнтом та продемонструвати йому свій професіоналізм. Налагодьте комунікацію, щоб завоювати довіру пацієнта. Це запорука того, що пацієнт успішно виконуватиме діагностичні й лікувальні завдання.
2. Обстеження пацієнтів
Лікар має провести фізикальний огляд пацієнта й оцінити вже проведені дослідження. За потреби він має призначити додаткові інструментальні дослідження, аби встановити діагноз упродовж 72 годин та призначити адекватне лікування, завдяки якому пацієнт одужає.
3. Опис...