Як оцінювати якість роботи лікарів

Організація медичної допомоги
18 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Оксана Гандурська-Павленко
заступник головного лікаря з організаційної роботи Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами, кандидат медичних наук, заслужений лікар України

Що визначає якість роботи лікаря і медсестри, окрім кінцевого результату? І що робити керівнику, аби працівники його закладу надавали якісну медичну допомогу? Нумо шукати рішення разом!

П’ять таємниць професіоналізму лікаря

Незалежно від спеціалізації, кожен лікар може вдосконалити свій професіоналізм, а ви як керівник можете допомогти йому. Як саме?

1. Спілкування з пацієнтами

Одне з головних правил професійної досконалості — адекватне етичне спілкування лікаря з пацієнтом. Лікар має коротко познайомитися з пацієнтом та продемонструвати йому свій професіоналізм. Налагодьте комунікацію, щоб завоювати довіру пацієнта. Це запорука того, що пацієнт успішно виконуватиме діагностичні й лікувальні завдання.

2. Обстеження пацієнтів

Лікар має провести фізикальний огляд пацієнта й оцінити вже проведені дослідження. За потреби він має призначити додаткові інструментальні дослідження, аби встановити діагноз упродовж 72 годин та призначити адекватне лікування, завдяки якому пацієнт одужає.

3. Опис...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації