Як оцінювати якість роботи лікарів

Організація медичної допомоги
18 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Оксана Гандурська-Павленко
заступник головного лікаря з організаційної роботи Клінічної лікарні «Феофанія» Державного управління справами, канд. мед. наук, заслужений лікар України

Що визначає якість роботи лікаря і медсестри, окрім кінцевого результату? І що робити керівнику, аби працівники його закладу надавали якісну медичну допомогу? Нумо шукати рішення разом!

П’ять таємниць професіоналізму лікаря

Незалежно від спеціалізації, кожен лікар може вдосконалити свій професіоналізм, а ви як керівник можете допомогти йому. Як саме?

1. Спілкування з пацієнтами

Одне з головних правил професійної досконалості — адекватне етичне спілкування лікаря з пацієнтом. Лікар має коротко познайомитися з пацієнтом та продемонструвати йому свій професіоналізм. Налагодьте комунікацію, щоб завоювати довіру пацієнта. Це запорука того, що пацієнт успішно виконуватиме діагностичні й лікувальні завдання.

2. Обстеження пацієнтів

Лікар має провести фізикальний огляд пацієнта й оцінити вже проведені дослідження. За потреби він має призначити додаткові інструментальні дослідження, аби встановити діагноз упродовж 72 годин та призначити адекватне лікування, завдяки якому пацієнт одужає.

3. Опис...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search