Як скласти характеристику на працівника і практиканта

Управління кадрами
21 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Настанови щодо складання характеристики на працівника або студента-практиканта

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Характеристика — документ, у якому зазначають відомості про трудову та громадську діяльність працівника або навчальні досягнення учня, студента, практиканта, а також оцінюють ділові й моральні якості особи.

Характеристику складають при висуванні на виборні посади, переобранні, переведенні, представленні до нагородження, атестації та відрядженні для роботи за кордоном. Нерідко характеристики потрібні абітурієнтам. Колишній працівник може звернутися за характеристикою для потенційного роботодавця.

Інколи характеристики складають на вимогу нормативних актів.

Вимога

Нормативний акт

На кожного працівника, який підлягає атестації, безпосередній керівник складає характеристику

п. 8 ст. 11 Закону України «Про професійний розвиток працівників» від 12.01.2012 № 4312-VI

На кожного працівника, який підлягає атестації, складають відгук-характеристику

п. 10 Положення про порядок проведення атестації працівників керівного складу державних підприємств, затвердженого постановою КМУ ві...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search