Чи повідомляти ТЦК про зміну назви підприємства

Управління кадрами
3 січня 2024 року
|
1 хвилину Читати

user icon
Андрій Бобков
головний спеціаліст відділу комплектування військовослужбовцями за контрактом управління організації комплектування рядовим та сержантським складом Головного управління персоналу Генштабу ЗСУ, Київ

Повідомте територіальний центр комплектування та соціальної підтримки (далі — ТЦК), у зоні відповідальності якого перебуває підприємство, одразу після зміни назви. Інші ТЦК, у яких перебувають на обліку працівники, — за потреби.

Законодавство не зобов’язує роботодавця інформувати ТЦК про зміну назви підприємства. Однак це щонайменше логічно і в інтересах роботодавця.

Повідомте якнайшвидше ТЦК, у зоні відповідальності якого перебуває підприємство. Із цим ТЦК ви комунікуєте найчастіше. Якщо подасте будь-які документи з новою назвою підприємства без повідомлення про зміну назви підприємства, насамперед виникнуть запитання: чому не повідомили про призначення відповідального, не подавали повідомлення про зміну облікових даних працівників тощо.

Інші ТЦК, у яких перебувають на обліку працівники, повідомляйте поступово — щойно виникатиме потреба.

1 Приклад

Повідомлення про зміну назви підприємства і бронювання

ТОВ «Молочний шлях» подало держоргану пропозиції щодо бронювання працівників....

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search