Робота в умовах конкуренції, боротьба за пацієнта спонукає управлінців закладів охорони здоров’я освоювати інструменти просування. Один із них — реклама в соцмережах, які дають змогу охопити велику аудиторію. З’ясуймо, як налаштувати рекламу в найбільшій соцмережі — Facebook.
Зважайте, Facebook та Instagram — це одна компанія. І рекламу в Instagram користувачі налаштовують через рекламний кабінет Facebook. Тож уб’ємо одразу двох зайців, тобто одночасно навчимося рекламувати свій заклад у двох соцмережах.
Створіть бізнес-акаунт
Насамперед створіть бізнес-акаунт, оскільки запустити рекламу з особистої (приватної) сторінки неможливо.
Не запускайте рекламу одразу з новоствореної сторінки. Інколи Facebook навіть не надає такої можливості. На сторінку, з якої запускатимете рекламу, переходитимуть потенційні клієнти. Тож хоча б базово наповніть її, аби не втрачати їхнього інтересу. А ліпше постійно наповнюйте тематичними новинами, щоб відвідувачі бачили активність і хотіли залишитися з вами.
...