Реклама медзакладу у Facebook та Instagram

Фінансово-господарська діяльність
12 грудня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Способи запустити рекламу медзакладу в Facebook та Instagram, щоб підвищити впізнаваність і залучити більше пацієнтів. Докладна інструкція щодо роботи в рекламному кабінеті Facebook

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Робота в умовах конкуренції, боротьба за пацієнта спонукає управлінців закладів охорони здоров’я освоювати інструменти просування. Один із них — реклама в соцмережах, які дають змогу охопити велику аудиторію. З’ясуймо, як налаштувати рекламу в найбільшій соцмережі — Facebook.

Зважайте, Facebook та Instagram — це одна компанія. І рекламу в Instagram користувачі налаштовують через рекламний кабінет Facebook. Тож уб’ємо одразу двох зайців, тобто одночасно навчимося рекламувати свій заклад у двох соцмережах.

Створіть бізнес-акаунт

Насамперед створіть бізнес-акаунт, оскільки запустити рекламу з особистої (приватної) сторінки неможливо.

Не запускайте рекламу одразу з новоствореної сторінки. Інколи Facebook навіть не надає такої можливості. На сторінку, з якої запускатимете рекламу, переходитимуть потенційні клієнти. Тож хоча б базово наповніть її, аби не втрачати їхнього інтересу. А ліпше постійно наповнюйте тематичними новинами, щоб відвідувачі бачили активність і хотіли залишитися з вами.

...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search