Яку соцмережу обрати для просування закладу охорони здоров’я

Фінансово-господарська діяльність
9 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Рекомендації щодо вибору оптимального формату, щоб найефективніше просувати закладу. Сучасні інструменти, щоб підтримувати інтерес до свого закладу

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Від кількості каналів комунікації сучасного інтернет-простору розбігаються очі. Проте обрати той, який потребуватиме мінімум витрат і приноситиме максимум результатів, не просто.

Раніше серед маркетологів була поширена думка, що кожен канал має свою цільову аудиторію і потрібно обирати той, де перебуває ваша. Умовно, в TikTok — лише молодь, в Instagram — переважно жінки, у Facebook — досвідчені підприємці.

Проте алгоритми кожного каналу комунікації аналізують поведінку окремого користувача й адаптують під нього контент. Тобто все, що ви бачите в інтернеті, — це результат «припущення» системи, що вам це може бути цікаво. Виняток — випадки, коли рекламодавці використовують визначену базу людей, тобто заздалегідь завантажені номери телефонів, e-mail та інші контактні дані.

Розгляньмо найпоширеніші в Україні канали просування в інтернеті, їхні особливості та вимоги до формату контенту.

Facebook

У Facebook органіка, тобто можливість безоплатно охоплювати аудиторію, працює слабо. Тож будьте ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search