Від кількості каналів комунікації сучасного інтернет-простору розбігаються очі. Проте обрати той, який потребуватиме мінімум витрат і приноситиме максимум результатів, не просто.
Раніше серед маркетологів була поширена думка, що кожен канал має свою цільову аудиторію і потрібно обирати той, де перебуває ваша. Умовно, в TikTok — лише молодь, в Instagram — переважно жінки, у Facebook — досвідчені підприємці.
Проте алгоритми кожного каналу комунікації аналізують поведінку окремого користувача й адаптують під нього контент. Тобто все, що ви бачите в інтернеті, — це результат «припущення» системи, що вам це може бути цікаво. Виняток — випадки, коли рекламодавці використовують визначену базу людей, тобто заздалегідь завантажені номери телефонів, e-mail та інші контактні дані.
Розгляньмо найпоширеніші в Україні канали просування в інтернеті, їхні особливості та вимоги до формату контенту.
У Facebook органіка, тобто можливість безоплатно охоплювати аудиторію, працює слабо. Тож будьте ...