Організація роботи ЛКК

Організація медичної допомоги
17 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Вимоги до складу, оформлення роботи і графіка засідань лікарсько-консультативної комісії, а також ведення медичної документації

user icon
Маргаріта Шмельова
експерт з експертизи тимчасової непрацездатності, заступник медичного директора ТОВ «Пологовий будинок «Лелека», Київ

З’ясуймо, чи є вимоги до персонального складу лікарсько-консультативної комісії? Чи вводити до штатного розпису окремі посади для членів комісії? Із якою періодичністю планувати засідання? Які повноваження вона має?

Лікарсько-консультативну комісію (ЛКК) має право створити як державний, так і приватний заклад охорони здоров’я, який має ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Діяльність ЛКК регулює наказ МОЗ «Про затвердження Порядку організації експертизи тимчасової втрати працездатності» від 09.04.2008 № 189 (далі — Порядок № 189).

Для того щоб організувати роботу ЛКК, керівник закладу охорони здоров’я наказом визначає її склад, план та графік роботи.

До складу входять:

  • голова ЛКК;
  • завідувачі відділень або структурних підрозділів;
  • лікуючі лікарі.

Обов’язки голови ЛКК зазвичай виконує керівник (медичний директор), його заступник або керівник структурного підрозділу. Законодавство не встановлює вимог до голови та членів ЛКК щодо спеціальності, категорії, ...

  • Open ChapterЗміст
  • Open All VersionsВерсії публікації