Організація роботи ЛКК

Організація медичної допомоги
17 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Вимоги до складу, оформлення роботи і графіка засідань лікарсько-консультативної комісії, а також ведення медичної документації

user icon
Маргаріта Шмельова
експерт з експертизи тимчасової непрацездатності, заступник медичного директора ТОВ «Пологовий будинок «Лелека», Київ

З’ясуймо, чи є вимоги до персонального складу лікарсько-консультативної комісії? Чи вводити до штатного розпису окремі посади для членів комісії? Із якою періодичністю планувати засідання? Які повноваження вона має?

Лікарсько-консультативну комісію (ЛКК) має право створити як державний, так і приватний заклад охорони здоров’я, який має ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики.

Діяльність ЛКК регулює наказ МОЗ «Про затвердження Порядку організації експертизи тимчасової втрати працездатності» від 09.04.2008 № 189 (далі — Порядок № 189).

Для того щоб організувати роботу ЛКК, керівник закладу охорони здоров’я наказом визначає її склад, план та графік роботи.

До складу входять:

  • голова ЛКК;
  • завідувачі відділень або структурних підрозділів;
  • лікуючі лікарі.

Обов’язки голови ЛКК зазвичай виконує керівник (медичний директор), його заступник або керівник структурного підрозділу. Законодавство не встановлює вимог до голови та членів ЛКК щодо спеціальності, категорії, ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search