Одне з головних завдань директора чи власника ЗОЗ, окрім організувати якісну меддопомогу, — економити гроші та ефективно їх розподіляти. Тому він часто ігнорує особисті побажання працівників, якщо не бачить у них вигоди. З іншого боку, підлеглі не люблять просити, бо заздалегідь почуваються винними.
Працівники хвилюються, що отримають відмову, бояться підійти з проханням про участь у семінарі, передплату профвидань, направлення на стажування чи ліпше програмне забезпечення. Проте все вдається, якщо правильно пояснити директору переваги та бути уважним до нього. Про що варто пам’ятати при спілкуванні з директором? Що він теж людина. Спробуйте поставити себе на його місце та подумайте, у чому він зацікавлений, чого від вас очікує. Як правило, це підвищення ефективності працівників, зменшення видатків та спокій у роботі підприємства. Для того щоб перетворити це знання у позитивне рішення — використайте на практиці наші лайфхаки.