Як переконати власника виділити кошти на передплату Експертус Медзаклад

Корисно та цікаво
16 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Одне з головних завдань директора чи власника ЗОЗ, окрім організувати якісну меддопомогу, — економити гроші та ефективно їх розподіляти. Тому він часто ігнорує особисті побажання працівників, якщо не бачить у них вигоди. З іншого боку, підлеглі не люблять просити, бо заздалегідь почуваються винними.

Працівники хвилюються, що отримають відмову, бояться підійти з проханням про участь у семінарі, передплату профвидань, направлення на стажування чи ліпше програмне забезпечення. Проте все вдається, якщо правильно пояснити директору переваги та бути уважним до нього. Про що варто пам’ятати при спілкуванні з директором? Що він теж людина. Спробуйте поставити себе на його місце та подумайте, у чому він зацікавлений, чого від вас очікує. Як правило, це підвищення ефективності працівників, зменшення видатків та спокій у роботі підприємства. Для того щоб перетворити це знання у позитивне рішення — використайте на практиці наші лайфхаки.

Лайфхак № 1. Не кажіть «Мені дуже треба»
Мій директор думає...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search