Задоволеність пацієнтів залежить від якості медичної допомоги, яку вони отримують, і чистоти, яку підтримує заклад охорони здоров’я. Проте чистота — часто суб’єктивне поняття. Переважно те, що бачить пацієнт, може завдавати менше шкоди, ніж те, чого він не бачить.
Гігієна рук, належна обробка медичного обладнання, очищення та дезінфекція поверхонь у ЗОЗ — способи запобігти інфекціям. Тож визначте поняття «чисто» для свого закладу. На доказових джерелах пропишіть, структуруйте та диференціюйте об’єктивні ключові показники, щоб оцінити якість очищення. Так працівникам буде легше виконувати роботу, а вам оцінювати якість.
Розробіть критерії
Для того щоб уникнути непорозумінь із персоналом щодо якості прибирання, на рівні підрозділу або закладу зафіксуйте критерії. Розробіть їх на основі нормативних документів МОЗ та технічного регламенту. Врахуйте характеристики матеріалів і засобів, санітарно-гігієнічні норми, технологію робіт, стандарти прибирання, кількість працівників, план та розмір ...