Воронка продажів — це інструмент, який допоможе оцінити шлях клієнта від первинного контакту з рекламою до звернення, повторного звернення, рекомендації тощо. На кожному етапі взаємодії частина потенційних клієнтів зникає, це природно.
Якщо ваш заклад приймає клієнтів, воронка вже працює: про вас якось дізнаються, до вас записуються на прийом, у вас оплачують послуги тощо. Питання в тому, як це «якось» оптимізувати, аби більше людей дізнавалися, приходили, залишалися й рекомендували ваші послуги іншим. Тож навчимося це робити.
Зважте, надалі використовуватимемо звичне поняття «пацієнт», та все ж рекомендуємо сприймати пацієнтів як клієнтів. Це дасть змогу поглянути на процеси вашого закладу під іншим кутом.
З’ясуйте особливості моделі AIDA(L)
Оптимізація воронки продажів дасть змогу аналізувати кількість пацієнтів, які:
- зацікавилися рекламою та перейшли на ваш сайт;
- звернулися в контакт-центр, записалися і дійшли на прийом;
- звернулися повторно.
Коли оптимізуєте воронку, побачите, яки...