Як скористатися воронкою продажів

Фінансово-господарська діяльність
25 вересня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Оптимізуйте воронку продажів медпослуг за порадами експерта. Так стимулюватимете інтерес потенційних клієнтів до свого закладу та збільшите потік пацієнтів, які платитимуть за послуги. Адже ринок медпослуг дедалі зростає і ЗОЗ має працювати над своєю конкурентоспроможністю

user icon
Таня Єщенко
спеціаліст з медичного маркетингу, керівник відділу маркетингу в Smart Medical Center, автор блогу про соцмережі для лікарів, Київ

Воронка продажів — це інструмент, який допоможе оцінити шлях клієнта від первинного контакту з рекламою до звернення, повторного звернення, рекомендації тощо. На кожному етапі взаємодії частина потенційних клієнтів зникає, це природно.

Якщо ваш заклад приймає клієнтів, воронка вже працює: про вас якось дізнаються, до вас записуються на прийом, у вас оплачують послуги тощо. Питання в тому, як це «якось» оптимізувати, аби більше людей дізнавалися, приходили, залишалися й рекомендували ваші послуги іншим. Тож навчимося це робити.

Зважте, надалі використовуватимемо звичне поняття «пацієнт», та все ж рекомендуємо сприймати пацієнтів як клієнтів. Це дасть змогу поглянути на процеси вашого закладу під іншим кутом.

З’ясуйте особливості моделі AIDA(L)

Оптимізація воронки продажів дасть змогу аналізувати кількість пацієнтів, які:

  • зацікавилися рекламою та перейшли на ваш сайт;
  • звернулися в контакт-центр, записалися і дійшли на прийом;
  • звернулися повторно.

Коли оптимізуєте воронку, побачите, яки...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search