Дедалі зростає конкурентна боротьба між закладами охорони здоров’я за гроші, які «ходять за пацієнтом» та які пацієнт платить із власного гаманця. Це змушує керівників удаватися до того, чого раніше більшість із них не робила. Зокрема, просувати свій заклад за допомогою реклами. Проте не так багато керівників розуміє, як це вдало робити.
У консультації розглянемо юридичні нюанси, з якими найчастіше стикаються заклади охорони здоров’я, коли планують свої медіаактивності.
З’ясуйте значення терміна «реклама»
Насамперед визначимось із базовими термінами. Адже від того, наскільки точно розумітимете норми закону, залежить ваша юридична визначеність. Тож з’ясуємо значення основного терміна:
Реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару (ст. 1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР; далі — Закон про рекламу).
Тобто к...