Яких правил дотримувати в рекламі закладу охорони здоров’я

Фінансово-господарська діяльність
14 вересня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Дотримуйте законодавства, коли рекламуєте заклад охорони здоров’я. Перевірте за підказками юриста, чи не містить ваша реклама забороненої законом інформації. Дізнайтеся, як правомірно використати в рекламі зображення людей, зокрема лікарів

user icon
Олег Юдін
адвокат, голова Ради захисту прав лікарів, Київ

Дедалі зростає конкурентна боротьба між закладами охорони здоров’я за гроші, які «ходять за пацієнтом» та які пацієнт платить із власного гаманця. Це змушує керівників удаватися до того, чого раніше більшість із них не робила. Зокрема, просувати свій заклад за допомогою реклами. Проте не так багато керівників розуміє, як це вдало робити.

У консультації розглянемо юридичні нюанси, з якими найчастіше стикаються заклади охорони здоров’я, коли планують свої медіаактивності.

З’ясуйте значення терміна «реклама»

Насамперед визначимось із базовими термінами. Адже від того, наскільки точно розумітимете норми закону, залежить ваша юридична визначеність. Тож з’ясуємо значення основного терміна:

Реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару (ст. 1 Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 № 270/96-ВР; далі — Закон про рекламу).

Тобто к...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search