Заклад охорони здоров’я самостійно затверджує штатний розпис. У цьому є як очевидні плюси, так і мінуси. З одного боку, заклад формує штат з огляду на виробничі потреби й фінансові можливості. З другого — обов’язкової форми штатного розпису немає. А отже, доводиться самостійно вирішувати, які пункти до нього включати. Як дотримати при цьому вимог законодавства — далі у консультації.
У якій послідовності вказувати структурні підрозділи закладу
Структурні підрозділи вносьте до штатного розпису в такій послідовності, як вони розташовані в організаційній структурі підприємства, тобто «зверху вниз».
Спочатку зазначте адміністративні посади, потім фінансово-господарський відділ, бухгалтерію, відділ кадрів. Далі внесіть посади інформаційно-аналітичного й лікувально-діагностичного відділів, якщо вони є у вашому закладі. І вже після них пропишіть відокремлені структурні підрозділи, як-от стаціонарні відділення чи лікарські амбулаторії.