Чи надавати інформацію про зарплати на депутатське звернення

Медичне право
13 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

До комунального медзакладу надійшло депутатське звернення із пропозицією надати інформацію про нараховану та виплачену заробітну плату у 2020 році всім працівникам. При цьому зазначити ПІБ та посади, помісячні оклади, премії, надбавки, відпускні, лікарняні, нарахований ЄСВ, відрахований ПДФО, воєнний збір та профспілкові внески, а також суми виплаченого на картку авансу й зарплати. Чи повинен медзаклад надавати цю інформацію?

user icon
Ірина Шкарівська
адвокат, Київ

Так, медзаклад має надати запитувану інформацію у повному обсязі. Розберемо, чому.

Закон України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР містить невичерпний перелік підстав, за яких можна отримати інформацію щодо оплати праці певної особи. І не завжди для цього необхідна її згода. Одним зі способів отримати інформацію є оформлення депутатського звернення.

Чи уповноважені народні і місцеві депутати отримувати інформацію від ЗОЗ

Депутатське звернення є особливим різновидом звернення, статус якого регулюють два законодавчі акти:

Депутатське звернення — це:

  • пропозиція народного депутата, звернена до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, керівників підприємств, установ і організацій, об’єднань громадян здійснити певні дії, дати офіційне роз’ясненн...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search