Як створити інвентаризаційну комісію на підприємстві

Фінансово-господарська діяльність
26 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Сердюк
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, кандидат економічних наук, Київ
user icon
Наталія Товченик
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
user icon
Ірина Чигир
експерт з податкового обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Проведення інвентаризації неможливе без створення на підприємстві інвентаризаційної комісії. Інформацію про склад цієї комісії та її обов’язки надає пункт 1 розділу ІІ Положення  затверджене наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879 (далі Положення № 879) і визначають у відповідному наказі. До інвентаризаційної комісії включіть:

  • представників апарату управління підприємства;
  • працівників бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії);
  • досвідчених працівників підприємства, які знають об’єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженерів, технологів, механіків, виконавців робіт, товарознавців, економістів, бухгалтерів).

Очолює створену інвентаризаційну комісію керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства. Його заміну, наприклад у разі звільнення, оформлюйте окремим наказом.

Унаочнимо склад інвентаризаційної комісії Пам’яткою.

Як створити інвентаризаційну комісі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search