Як КНП використовувати лояльність клієнтів у гуманітарній адвокації, щоб отримати додаткове фінансування

Фінансово-господарська діяльність
17 липня 2023 року
|
1 хвилину Читати

У консультації з’ясуємо, що таке лояльність клієнтів та як її використати у взаємовідносинах з органами влади, щоб збільшити фінансування закладу охорони здоров’я, який має статус КНП. Адже керівники таких закладів часто шукають способи, як забезпечити їхні витрати і високу якість послуг

user icon
Оксана Надута-Скринник
лікар-епідеміолог, лікар з організації охорони здоров’я, експерт у сфері громадського здоров’я, експерт з адвокації, кандидат медичних наук, Київ

Головна мета закладу охорони здоров’я, що має статус комунального некомерційного підприємства (КНП), — задовольнити соціальні потреби в медичній допомозі населенню територіальної громади, яка його заснувала та утримує.

Доходи КНП мають забезпечити:

  • його безперебійне функціонування;
  • заплановані витрати, пов’язані з основною діяльністю;
  • належну якість медичних послуг та їхню відповідність державним вимогам і стандартам.

Для того щоб збільшити доходи КНП, використайте лояльність клієнтів.

Ознайомтеся з основними поняттями

Лояльність клієнтів — це їхня довіра, прихильність і любов до компанії. Для того щоб мати постійний попит на свої послуги, КНП важливо заручитися підтримкою клієнтів і завоювати їхню любов. Підвищення лояльності клієнтів до закладу — це основа зростання прибутковості бізнесу.

Використання лояльності клієнтів для збільшення доходів КНП, можна розглядати з двох позицій:

  • взаємовідносин бізнесу з органами влади, щоб просувати й захищати інтереси КНП;
  • маркетингових техноло...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search