Головна мета закладу охорони здоров’я, що має статус комунального некомерційного підприємства (КНП), — задовольнити соціальні потреби в медичній допомозі населенню територіальної громади, яка його заснувала та утримує.
Доходи КНП мають забезпечити:
- його безперебійне функціонування;
- заплановані витрати, пов’язані з основною діяльністю;
- належну якість медичних послуг та їхню відповідність державним вимогам і стандартам.
Для того щоб збільшити доходи КНП, використайте лояльність клієнтів.
Ознайомтеся з основними поняттями
Лояльність клієнтів — це їхня довіра, прихильність і любов до компанії. Для того щоб мати постійний попит на свої послуги, КНП важливо заручитися підтримкою клієнтів і завоювати їхню любов. Підвищення лояльності клієнтів до закладу — це основа зростання прибутковості бізнесу.
Використання лояльності клієнтів для збільшення доходів КНП, можна розглядати з двох позицій:
- взаємовідносин бізнесу з органами влади, щоб просувати й захищати інтереси КНП;
- маркетингових техноло...