Зацікавленість у засобах індивідуалізації для ЗОЗ або медичних кабінетів фізичних осіб — підприємців є можливістю «прокачати» свій імідж та розвинути особистий бренд на ринку медбізнесу. Перед тим як спланувати маркетингову діяльність, потрібно потурбуватися про захист своєї візуалізації.
Законодавство передбачає два особливих інститути права інтелектуальної власності:
- комерційне (фірмове) найменування;
- торговельна марка (знак для товарів і послуг, торговий (товарний) знак, торгова марка).
Для комерційного найменування немає вимог щодо обов’язкової реєстрації. Цивільний кодекс України (ЦК) презюмує його захист з першого використання. Та на практиці захистити саме незареєстроване найменування виявляється найскладніше або й не можливо.
ЦК також передбачає, що комерційне найменування охороняється без обов’язкового подання заявки на нього чи його реєстрації і незалежно від того, чи є комерційне найменування частиною торговельної марки. Відомості про комерційне найменування можна вносити...