Бухгалтер медзакладу нарахував заробітну плату працівникам і впевнений, що дотримав усіх законодавчих норм. Але за перевірки ревізор знайшов помилку — бухгалтер нарахував працівникам більше, ніж належало. Тож ревізор визнав такі виплати незаконними і направив керівнику вимогу їх відшкодувати. Керівник в обов’язковому порядку має її виконати. Тобто в установлені вимогою терміни надіслати письмову відповідь, у якій зазначити відшкодовані суми та додати копії документів, що це підтверджують. Постає запитання: із чиєї заробітної плати — працівника, бухгалтера чи керівника — відшкодовувати суми незаконних виплат?
Види відрахувань
Утримувати кошти із заробітної плати працівників — річ відповідальна. Трудове законодавство таке утримання кваліфікує як відрахування. Буква закону захищає право працівників на отримання ними заробітної плати і встановлює обмеження щодо відрахувань із заробітної плати. Зокрема, стаття 127 Кодексу законів про працю України (КЗпП) визначає, що відраховувати із заробі...