Що входить до обов’язків медичного реєстратора в умовах роботи з МІС

Управління кадрами
12 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Юрій Юров
експерт із професійної класифікації, Вінниця

Медична інформаційна система (МІС) є елементом медичної інформатики, яка зорієнтована в основному на адміністративні потреби лікарень. Тобто це комп’ютерна система, яка може управляти всією інформацією, щоб заклади охорони здоров’я могли ефективно виконувати свою роботу. Цікаво, що у світі МІС використовують із 1960 року. Нині ця система продовжує розвиватися й модернізується, зокрема і в українських ЗОЗ.

Узагалі МІС складається з різних додатків, призначених для задоволення потреб ЗОЗ та їх відділень різного профілю роботи. Додатки МІС слугують, наприклад, для медичної реєстрації, фіксації клінічного періоду лікування, фінансового забезпечення ЗОЗ, організації роботи медичних лабораторій, сестринської справи, фармації, медичної радіології та патології тощо.

Професійну назву роботи «реєстратор медичний» з кодом КП 4222 передбачає Національний класифікатор України «Класифікатор професій ДК 003:2010» від 28.07.2010 № 327. Медеєстратор зазвичай є першою контактною особою для пацієнта ЗОЗ ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search