Читаємо ліцензійні умови — бачимо вимогу розробити клінічні маршрути пацієнта. Переглядаємо стандарти акредитації — те саме. Хоча вимога не нова, проте експерти МОЗу стверджують: «У кожному другому медзакладі робимо зауваження щодо змісту та оформлення». Причина: вимоги нормативки з цього питання нагадують лабіринт, яким доводиться блукати.
Ознайомтеся з помилками, яких припустився меддиректор, коли складав маршрути пацієнтів, щоб вийти з лабіринту, й отримайте готові зразки!
Помилки, які допустив меддиректор у маршрутах пацієнтів

Не відповів на запитання «де лікуємо?»
Зазначив конкретних фахівців, але забув написати їхнє відділення
Не описав алгоритм руху пацієнта
Розробив локальні протоколи й назвав їх маршрутами
Перероблював маршрути, бо сумнівався щодо форми
Не домовився з іншими ЗОЗ про співпрацю
Прописав у маршрутах питання оплати запрошеному лікарю
Розробив маршрути, що нагадують рахунок у ресторані
Склав маршрути тільки за вітчизнян...