Як скласти виробничу характеристику працівнику, що оформлює інвалідність

Охорона праці для керівника
4 жовтня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Житкова
продуктовий директор Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ

МСЕК мають право одержувати від державних органів, закладів охорони здоров’я, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності й виду їх діяльності відомості, необхідні для роботи комісій (п. 14 Положення про медико-соціальну експертизу, затвердженого постановою КМУ від 03.12.2009 № 1317).

Якщо особа з інвалідністю працює, МСЕК запросить у роботодавця інформацію, потрібну для складання індивідуальної програми реабілітації (ІПР). Форма, за якою надають інформацію, не унормована. Зазвичай документ називають виробничою характеристикою. Деякі МСЕК надають власний шаблон:

  • у верхній частині — звернення голови МСЕК або лікарсько-консультативної комісії до керівника підприємства з проханням надати виробничу характеристику на працівника;
  • у нижній — графи для заповнення.

Кадровик відрізає верхню частину і зберігає як лист. Нижню частину — заповнює, підписує у керівника, головного бухгалтера, голови профкому (за наявності) і віддає працівнику.

Якщо письмового звернення від МСЕК...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search