Гарантійні зобов’язання стоматолога

Стоматологічний заклад
20 вересня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Менделя
адвокат адвокатського бюро «Олени Менделя», Київ

Кожен медичний працівник має гарантувати пацієнту належну якість медичної допомоги/послуги: дотримувати правил асептики та антисептики, використовувати лише сертифіковані препарати й медичну техніку, дотримувати правил безпеки тощо. Проте для професіоналів у галузі стоматології законодавство встановлює додаткові гарантійні зобов’язання на окремі послуги.

Нині такі гарантії нормативно регулюють:

Один з основних принципів охорони здоров’я України — дотримувати прав і свобод людини і громадянина у сфері охорони здоров’я та забезпечувати пов’язані з ними державні гарантії (ст. 4 Основ). Які ж гарантії мають забезпечувати стоматологи?

Які гарантії надавати пацієнтам

Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (використання) продукції, зокрема й комплектуючих виробів, ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search