Кожен заклад має розробити власну номенклатуру справ.
Номенклатура справ — обов’язковий для кожної установи систематизований перелік назв справ, що формуються в її діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ (абз. 16 ст. 1 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12.1993 № 3814-XII).
Цей документ дає змогу установити в закладі єдиний порядок формування справ незалежно від форми носія інформації, забезпечувати їх облік, оперативний пошук документів за їх змістом і видом, визначати строки зберігання справ.
УВАГА! Номенклатура справ — це основа для складання описів справ постійного та тривалого (понад 10 років) зберігання, а також для обліку справ тимчасового (до 10 років включно) зберігання.
Номенклатуру справ закладу (зведену номенклатуру) складає служба діловодства. Методичну допомогу в цьому надає архів закладу або посадова особа, відповідальна за архів.
Як же розробити номенклатуру справ закладу? За якими принципами її складати та як оформит...