На підприємствах через тотальну економію коштів усе частіше стали поєднувати функції кількох посад в одній. Однак бажання роботодавця скоротити витрати на персонал призводить до появи посад із гіпертрофованою відповідальністю «за все» — від закупівлі канцелярії до забезпечення виробничої безпеки. При цьому фінансовий аспект такої посади залишається у плачевному стані. Часто замість матеріальних бонусів працівник отримує лише зайву мороку, а то й опиняється на лаві підсудних, якщо на підприємстві стався нещасний випадок.
З’ясуємо, чи правомірно поєднувати кілька посад в одній.
Які назви посад і посадові обов’язки
Роботодавець зобов’язаний забезпечити функціонування системи управління охороною праці на підприємстві. Зокрема, він створює відповідні служби і призначає посадових осіб, затверджує інструкції про їх обов’язки, права та відповідальність, а також контролює, чи їх дотримуються. Підстава — стаття 13 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (далі — Закон про охо...