Електронний документообіг у системі управління охороною праці: як упровадити

Охорона праці для керівника
5 вересня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Анжела Мартинюк
завідувач відділу охорони праці Київської міської профспілки працівників охорони здоров’я, Київ

Україна продовжує цифровізуватися. У 2021 році хвиля цифровізації документів підхопила й сис­тему управління охороною праці. Мін­еко­но­міки наказом від 28.10.2021 № 839-21 затвердило Порядок впровадження електронного документообігу в сис­темі управління охороною праці. Тепер роботодавці мають право самостійно вирішувати, який документообіг обрати — паперовий чи елек­трон­ний.

Досі сумніваєтеся, до якого берега пристати? Спробуємо розвіяти сумніви щодо електронного документообігу (далі — е-документообіг) і розглянемо основ­ні кроки, щоб його запровадити.

Оцініть переваги

Заклади охорони здоров’я уже запов­нюють медичну документацію в електронному форматі, тому доречно було б і документацію з охорони праці вести в такий самий спосіб. Особливо зручно це для великих зак­ладів, де багато відділень, і для тих, у яких філії розташовані в різних частинах міста.

Е-документообіг має багато переваг, як-от:

  • заощадження коштів — менші витрати на папір, копіювально-розмножувальну техніку, канцтова...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Open All Versions
Download materials
Page search