Україна продовжує цифровізуватися. У 2021 році хвиля цифровізації документів підхопила й систему управління охороною праці. Мінекономіки наказом від 28.10.2021 № 839-21 затвердило Порядок впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці. Тепер роботодавці мають право самостійно вирішувати, який документообіг обрати — паперовий чи електронний.
Досі сумніваєтеся, до якого берега пристати? Спробуємо розвіяти сумніви щодо електронного документообігу (далі — е-документообіг) і розглянемо основні кроки, щоб його запровадити.
Оцініть переваги
Заклади охорони здоров’я уже заповнюють медичну документацію в електронному форматі, тому доречно було б і документацію з охорони праці вести в такий самий спосіб. Особливо зручно це для великих закладів, де багато відділень, і для тих, у яких філії розташовані в різних частинах міста.
Е-документообіг має багато переваг, як-от:
- заощадження коштів — менші витрати на папір, копіювально-розмножувальну техніку, канцтова...