СИТУАЦІЯ
Замовника передали до постачальника «останньої надії» — ПОН постачає електроенергію із 01 числа місяця. Зв'язатися з ним упродовж місяця замовник не зміг — на телефонні дзвінки ПОН не відповідає. Як провести переговорку? Як вийти з цієї ситуації законними методами?
РІШЕННЯ
Постачальник «останньої надії» (далі — ПОН) — це визначений відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII (далі — Закон № 2019) електропостачальник, який за обставин, встановлених цим Законом, не має права відмовити споживачу в укладенні договору постачання електричної енергії на обмежений період часу (п. 66 ч. 1 ст. 1 Закону № 2019).
Договір про постачання електричної енергії ПОН — домовленість між ПОН та споживачем, яка передбачає постачання всього обсягу фактичного споживання електричної енергії споживачем у певний період часу на термін до 90 днів постачальником «останньої надії» за цінами ПОН (абз. 12 п. 1.1.2 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверд...